Forum FM FORUM Strona Główna

FM FORUM
[ZAMKNIĘTE]
 

FM 2007 - Zapowiedzi oficjalne

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum FM FORUM Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 13:37, 22 Sie 2006    Temat postu: FM 2007 - Zapowiedzi oficjalne

Temat z oficjalnymi informacjami o FM-ie 2007

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 15:23, 15 Wrz 2006    Temat postu:

Chciałbym wam przedstawić ofertę tańszego kupna FMa 2007, która pojawiła się niedawno na stronie [link widoczny dla zalogowanych] i może niektórych zainteresować. Oto treść oferty:

"Jeśli posiadasz oryginalnego FMa 2006 i chcesz zakupić nową wersję gry Sports Interactive - FMa 07 - która ukaże się jesienią to CD Projekt ma dla Ciebie niespodziankę.
Sklep Gram.pl, prowadzony przez CD Projekt, przygotował specjalną ofertę dla posiadaczy FMa 06, którzy zarejestrowali elektronicznie swoją grę. Dzięki tej rejestracji macie szansę zakupić FMa 07 za jedyne 74,90 PLN, co pozwoli Wam zaoszczędzić 25 zł, bowiem gra normalnie będzie kosztować 99,90 PLN. Okazja jest więc grzechu warta. Serdecznie zapraszam do zamawiania FMa 07, bo jest to naprawdę znakomita gra. Przekonacie się o tym niebawem."
Myślę, że jest to naprawdę dobra oferta, a zainteresowanych odsyłam na [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 16:50, 20 Wrz 2006    Temat postu:

Chiałbym wam przedstawić pierwszą relację z nowego FM-a jaka ukazała się na niezawodnej stronie o tej tematyce [link widoczny dla zalogowanych] !!

"Długie miesiące wyczekiwania. Tygodnie spekulacji i godziny spędzone na przeglądaniu Sieci w poszukiwaniu informacji o tej jednej, jedynej grze. Tej, do której miłość fanów jest mocniejsza i trwalsza niż w niejednym związku. Pozostaje nam jeszcze wprawdzie przynajmniej kilka tygodni oczekiwania na premierę Football Managera 2007, ale postaram się Wam umilić chociaż odrobinę z tego czasu. Miałem bowiem możliwość, już po raz trzeci, być jednym z testerów gry Sports Interactive. Zapoznałem się z nowym eFeMem dosyć blisko. Na tyle blisko, by opowiedzieć Wam o tej grze. Zapraszam w podróż do krainy najlepszego piłkarskiego managera w wersji 2007.

Pierwsze wrażenie

Gdy po raz po pierwszy odpaliłem FMa 07 czułem to, co zawsze czuję gdy staje oko w oko z nową wersją mojej ulubionej gry. Jest to stan porównywalny z emocjami, które odczuwam w ważnych momentach. Ręce trochę drżały. Gorąca fala odrobinę mnie uderzyła. W końcu pojawił się ekran głównego menu gry. Ujrzałem zupełnie nową skórkę i interface gry.
Menu główne FMa 07
Skin o nazwie Flexion stworzył oczywiście mistrz eFeMowej grafiki – Craig Hunter alias Ter z ekipy SI Games. Nowy ekran główny prezentuje się znacznie lepiej od tego znanego z FMa 06. W samym jego środku znajdziemy duże przyciski, przy których pomocy będziemy mogli rozpocząć nową grę, wznowić zapisaną lub zagrać w sieci. W prawym dolnym rogu odnajdziemy przyciski ustawień i poszukiwania uaktualnień do gry. Całość prezentuje się ładnie i przejrzyście, a to najważniejsze. Czas więc na rozpoczęcie nowej gry. Gdy klikniemy na odpowiedni przycisk naszym oczom ukaże się kolejna nowość. Będziemy mogli bowiem wybrać bazę danych gry. Umożliwi to zainstalowanie uaktualnienia do gry przy jednoczesnym pozostawieniu domyślnej bazy. Dzięki temu będziemy mogli w każdej chwili zacząć nową rozgrywkę na początkowej bazie danych uwzględniającej zmiany z letniego okna transferowego w roku 2006. Po wybraniu bazy przeniesiemy się do ekranu wyboru lig. Ten uległ jedynie drobnym poprawkom kosmetycznym kosmetycznym – dodano kreator wyboru lig, który jest skierowany głównie do nowych graczy. Inną zmianą jest brak ligi Serbii i Czarnogóry, bowiem to państwo przestało istnieć. W miejsce tych rozgrywek pojawiła się za to liga serbska. Fani piłki czarnogórskiej będą więc rozczarowani, ale myślę, że to nie jest aż tak wielka strata. Wybieramy ligi i ładujemy grę. Szybkość nowego FMa jest porównywalna do tej z wersji 2006. Poza tym zyskaliśmy możliwość indywidualnego ustawienia szczegółów poszczególnych rozgrywek. Dzięki temu możemy ograniczać ilość informacji o danych meczach i bardzo przyśpieszyć działanie gry. Nie ma więc na co narzekać.

Zaczynamy grę!
Po załadowaniu gry pojawia się ekran dodawania nowego gracza. Przeszedł spory lifting.
Tak dodajemy menedżera w FMie 07
Graficznie zmienił się nie do poznania. Największą nowością jest jednak możliwość dodania swojego własnego zdjęcia dla swojego alter-ego w grze. To bardzo fajny bajer, który programiści przygotowali dla fanów. Inną innowacją jest możliwość wyboru drugiego obywatelstwa. Wreszcie możemy rozpocząć nową grę. Zanim przejdę do szczegółowego opisu najciekawszych nowości FMa 07 poświęcę chwilę uwagi opcjom gry. W nowym eFeMie mamy bowiem możliwość przerwania gry i powrotu do głównego menu, czego nie było nigdy wcześniej. Jeżeli chcemy załadować inną grę lub rozpocząć nową to nie musimy już zamykać gry. Wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk w
Ustawienia skrótów klawiszowych menu opcji i sprawa załatwiona. Bardzo dobra innowacja. Ustawienia gry przeszły zresztą sporą reformę. W nowej wersji ekran ustawień jest podzielony i dużo bardziej przejrzysty. Nowością jest możliwość zmiany ustawienia skrótów klawiszowych. Pod względem graficznym nowy eFeM prezentuje się również znakomicie. Nowe style herbów klubów wyglądają bardzo atrakcyjne. Podobnie jak domyślna skórka. Interesującą nowością jest też pasek skrótów w lewym dolnym rogu ekranu, dzięki któremu łatwo przejdziemy do terminarza czy listy życzeń. Trzeba przyznać, że zespół grafików SI Games odwalił kawał dobrej roboty. Tymczasem jednak przejdźmy do sedna sprawy, czyli menedżerskiej strony FMa 2007.

Taktyka i trening

Przegląd nowości FMa 07 rozpocznę od typowo menedżerskiej strony gry – taktyki i treningu. To jedne z najważniejszych i podstawowych aspektów, które pozwalają osiągnąć sukces.
Nowość w ekranie taktycznym
Taktyczny ekran nowego Football Managera nie zmienił się w porównaniu z tym znanym z FMa 06. Jedyną, ale za to bardzo pomocną, nowością jest możliwość przeglądania niektórych atrybutów dla wszystkich piłkarzy zespołu w jednym momencie. Wtedy łatwo je porównać. Nie wychodząc z ekranu taktyki możemy sprawdzić, który piłkarz najlepiej wykonuje karne, wolne i kornery, a także który z naszych grajków powinien pełnić ważną funkcję w drużynie, bo posiada autorytet wśród piłkarzy.
Ekran treningu
Inną ciekawą nowością jest możliwość przyporządkowania odpowiedniego sposobu gry przeciwko konkretnemu piłkarzowi z zespołu rywala. Dzięki temu możemy np. ściślej kryć wybranego futbolistę lub atakować ostrzej kontuzjogennego gracza. Instrukcje dotyczące rywali to kolejny strzał w dziesiątkę SI Games. W taktyce mamy więc trochę nowości, ale bez przesady, a tymczasem w treningu mamy do czynienia z małą rewolucją. Trening
Instrukcje dotyczące rywali
podzielono na seniorski i juniorski. Część piłkarzy ćwiczy z trenerami szkolącymi młodzież, a część z tymi, którzy zajmują się seniorskim futbolem. W sztabie szkoleniowym mamy dwie nowe funkcji – trenera młodzieżowego, specjalistę od treningu siłowego. Ekran treningu prezentuje się bardzo atrakcyjnie. W kwestiach treningowych nie doczekaliśmy się jednak wielkich zmian. Takowe odnajdziemy, gdy udamy się na obserwację młodych utalentowanych piłkarzy. Scouting w nowym eFeMie przeszedł bowiem sporą rewolucję.

Jak znaleźć diament, czyli scouting w FMie 07

Wyszukiwanie młodych i utalentowanych piłkarzy to jedno z podstawowych zadań, które musimy zlecić naszym współpracownikom już na początku gry. Obserwatorzy
Ekran scoutingu
potrafią bowiem wynaleźć prawdziwy piłkarski diament, który po oszlifowaniu stanie się prawdziwą perłą w koronie naszego klubu. Scouting jest jedną z najbardziej istotnych spraw dla menedżera. Bez częstego i dokładnego penetrowania nawet najdalszych zakątków globu w poszukiwaniu dobrych futbolistów nie mamy szans na zbudowanie mocnego zespołu. Football Manager 2007 oferuje nam zupełnie nowy model scoutingu.
Profil trenerski
Obecnie nie możemy wysłać każdego scouta w dowolne miejsce na świecie. W nowej grze każdy członek naszego sztabu posiada określony poziom wiedzy na temat danego regionu czy państwa świata. Może przeszukiwać więc tylko określone rejony globu w poszukiwaniu piłkarskich talentów. Z pewnością taka zmiana urealnia rozgrywkę. Zauważyłem także, że w nowym eFeMie obserwatorzy odszukują mniej potencjalnych gwiazd futbolu. Jeśli jednak już kogoś wynajdą to zazwyczaj jest to naprawdę dobry zawodnik. Nie ma już sytuacji, gdy scout raportuje nam o wielu odnalezionych futbolistów, z których spora część nie nadaje się do naszej drużyny. Nowy model scoutingu jest więc kolejnym wielkim plusem nowego FMa.

Transfery i kontrakty

Bez odpowiednich transferów praktycznie niemożliwe staje się osiąganie sukcesów w eFeMowym świecie. W FMie 07 w sprawie transferów więcej do powiedzenia ma prezes klubu. Może bowiem samodzielnie zaakceptować ofertę kupna danego piłkarza! To absolutna nowość w grze, bowiem wcześniej tylko menedżer podejmował decyzje w sprawie sprzedaży zawodnika. Z pewnością jednak taka zmiana zwiększa poziom realizmu w grze. W rzeczywistym futbolu transferowa polityka w równej mierze interesuje prezesów i menedżerów, a często włodarze klubów ingerują w sprawy kupna lub sprzedaży piłkarzy. Teraz do tego będą również musieli przywyknąć wirtualni menedżerowie. Również w sprawy kontraktów klub może ingerować zdecydowanie bardziej niż w poprzednich częściach gry. Obecnie zarząd może ustalić standardowe klauzule w kontraktach piłkarzy. Bez zaakceptowania przez graczy tychże klauzul (np. klauzuli obniżki pensji po spadku z ligi) nie będzie możliwe podpisanie umowy. W kontraktach nie będzie już premii za asysty. Zastąpią je premie za zwycięstwo. Nowością związaną z kontraktami, ale nie piłkarzy, lecz samych menedżerów jest z pewnością możliwość negocjowania naszej umowy z klubem. Dzięki temu możemy zaproponować zarządowi taki podział środków na płace i transfery, jaki uznamy za stosowne. Naturalnie zyskujemy też możliwość negocjowania sumy własnego wynagrodzenia. Kontrakty menedżerskie stają się więc coraz ciekawszym i ważniejszym aspektem gry. To również urealnia rozgrywkę.

Kluby filiaalne

Całkowitą, długo oczekiwaną nowością FMa 07 jest opcja nazwana klubami filialnymi. Cóż to takiego? Już śpieszę z wyjaśnieniem.
Kluby filarne
Otóż kluby filialne to zespoły, z którymi może współpracować nasza drużyna. Możemy podpisać umowę z danym zespołem i nawiązać z nim określony rodzaj współpracy. Jeśli prowadzimy klub w Anglii, a chcemy uniknąć kłopotów z pozwoleniami na pracę naszych piłkarzy to wreszcie jest na to sposób. Jest nim właśnie posiadanie klubu filialnego, w którym dany gracz będzie mógł przebywać. Do klubu filialnego możemy też wypożyczać naszych zawodników – np. tych, którzy nie łapią się do składu albo wracając do gry po kontuzji. Współpracując z danym klubem zyskujemy także możliwość organizowania meczów towarzyskich, na których zarówno my jak i nasz partner może sporo zarobić. Posiadając klub partnerski w kraju, gdzie szybko uzyskuje się obywatelstwo możemy sprawić, aby piłkarz z Afryki szybko zyskał europejskie obywatelstwo. To również duża korzyść, gdy mamy dużo obcokrajowców w składzie. Decyzję o tym czy dany klub będzie naszym partnerem podejmujemy sami, ale listę klubów, z których możemy wybrać partnerów przedstawia nam zarząd. Gdy chcemy pozyskać klub filialny to wysyłamy do naszych szefów odpowiednią prośbę, a potem czekamy na ich propozycję. Cała operacja prezentuje się więc bardzo realistycznie. Zresztą FM 07 w ogóle jest grą realistyczną, więc nie ma się czemu dziwić.

eFeMowe bajery

Często niepozorne szczegóły decydują o sukcesie danego produktu. Tak jest również z Football Managerem 2007. Gra posiada bardzo wiele innowacji – mniejszych, większych – ale całość tworzy bardzo miły dla oka efekt.
Wiadomość z gry
Jest tak także dlatego, że programiści zadbali o najmniejsze detale gry. Bardzo dobre wrażenie robi nowa formuła newsów pojawiających się podczas rozgrywki. Obecnie obok znanego z poprzednich gier modelu wiadomości ujrzymy ramkę z podstawowymi danymi zawodnika czy klubu. W przypadku piłkarzy ujrzymy także ich zdjęcie. Innym ciekawym bajerem jest z pewnością rozgrzewka, jaką podczas meczu
Przedmeczowa rozmowa
prowadzą rezerwowi piłkarze. Nasi sztabowcy przed meczem składają nam bardziej szczegółowy raport o rywalach, a dodatkowo możemy obejrzeć kilka firmowych zagrań przeciwników. To z pewnością również urealnia grę, bowiem takie nagrania są tworzone przez każdy profesjonalny piłkarski sztab. Natomiast podczas ładowania gry możemy obserwować najnowsze rezultaty ze światowych boisk, a także zapoznawać się z krótkimi, ale przydatnymi poradami do FMa 07. Gdy zawodnik nabawi się kontuzji podczas meczu, a my nie mamy już zmian do wykorzystania, ujrzymy pytanie dotyczące jego ewentualnego zejścia z boiska. Będziemy mogli pozostawić grajka na murawie lub pozwolić mu zejść i grać w osłabieniu. Innym fajnym bajerem jest nowa prezentacja
eFeMowe Kontrowersje
jedenastki tygodnia. Obecnie pojawia się ona w całej okazałości już w samym newsie. Wielbiciele „Kontrowersji” w „Lidze+ Extra” będą bardzo zadowoleni z
Graficzna wersja atrybutów
eFeMowej odmiany swojego ulubionego cyklu piłkarskiego. W FMie 07 spotkamy się bowiem z sytuacjami, po których media czy rywale będą mieć wątpliwości co do słuszności decyzji arbitra. Będziemy wtedy proszeni o komentarz, a kliknięcie na odsyłacz w wiadomości pozwoli nam obejrzeć dyskusyjną akcję. Bardzo interesującą nowością
Interakcja z byłym piłkarzem
jest też możliwość prowadzenia rozmów z drużyną przed meczem, a także ulepszony model interakcji z zawodnikami. Obie te opcje prezentują się bardzo dobrze. Z naszymi piłkarzami, byłymi i aktualnymi, możemy wreszcie porozmawiać. Zapytać ich o zdanie w danej sprawie, poprosić o poradę, wspomóc czy też zachęcić do czegoś. Są to niewątpliwie bardzo przydatne opcje, które wprowadzają do gry większy realizm i klimat. W grze odnajdziemy też zupełnie nowy tryb prezentacji atrybutów piłkarzy. Domyślny nie zmienił się, ale został dodany zupełnie nowy. Podobny do tego znanego z Pro Evolution Soccer. Jest to niewątpliwie kolejny ciekawy bajer nowego Football Managera. Z pewnością nie ostatni.

Quo vadis FMie?

Dokąd zmierza Football Manager? Czy FM 07 to kolejny stopień ewolucji? A może to rewolucja? Moim zdaniem gra jest zdecydowanie lepsza od swojej poprzedniczki. Została dużo lepiej dopracowana. Wyposażono ją w pakiet ponad 100 nowości, wśród których wiele jest znaczących, a te mniej istotne prezentują się nad wyraz ciekawie. Gra ma z pewnością wady, bowiem ludzkość nie stworzyła jeszcze żadnego ideału, jednak FM 2007 jest bliski realizacji wizji wspaniałej gry menedżerskiej, przy której spędzimy wiele sekund, minut, godzin, dni, tygodni, miesięcy, a może nawet lat. Szykuje się nam więc gorąca jesień, bowiem Król Menedżerów Piłkarskich powraca w wielkim stylu. Czekajcie, a znajdziecie. "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 12:28, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Premiera FM-a 2007 będzie 20 października(oczywiście brytyjska), ale w polsce FM powienien pojawić się niewiele później.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 12:29, 24 Wrz 2006    Temat postu:

"Sports Interactive lubi zaskakiwać. Dzisiaj zrobiło to po raz kolejny publikując datę wydania dema FMa 07, a także termin premiery gry, która nastąpi 20 października.

Prace nad eFeMem 07 powoli się kończą, a ich pierwsze efekty szeroka publiczność będzie mogła poznać już w nocy z 30 września na 1 października. Wtedy to bowiem zostanie opublikowane demo nowego Football Managera. Jak zwykle w dwóch wersjach - waniliowej i truskawkowej. Ta pierwsze będzie ważyć 80 MB i znajdą się w niej jedynie dwa quickstarty (angielski i szkocki). Nie będzie w niej także dużej ilości grafik i tylko angielska wersja językowa. Truskawkowe demo zaś zostanie udostępnione jedynie jako plik torrent. Będzie ważyć 300 MB, a SI Games nie chce spowodować przeciążeń serwera. Stąd taki zabieg. W tej wersji dema znajdziemy więcej quickstartów, grafik i wersji językowych. Już jutro zaś zostanie oficjalnie zaprezentowane pudełko nowego FMa. Pojawi się na łamach gazety "News Of The World" - nowego partnera SI Games. Demo zostanie wydane około pierwszej w nocy polskiego czasu.
Natomiast premiera gry odbędzie się 20 października. Oczywiście mowa o brytyjskiej, bo nie wiadomo jeszcze czy tego dnia gra pojawi się także w naszym kraju. Miejmy nadzieję, że tak się stanie, chociaż doświadczenie z lat ubiegłych każe sądzić inaczej. Może jednak w tym roku coś się zmieni. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko czekać, czekać i czekać. Naprawdę jest na co. FM 2007 nadchodzi! "
tekst pochodzi z serwisu [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 15:42, 21 Paź 2006    Temat postu:

WCZORAJ ODBYŁA SIĘ OFICJALNA PREMIERA FM-a 2007 !!!! <jupi> WesolyWesolyWesolyWesoly:WesolyWesolyWesolyWesoly:WesolyWesolyWesolyWesoly Egzemplarze gry powinny już niedługo znaleźć się w polskich sklepach i trafić do graczy!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum FM FORUM Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin